Familie Hunden. Onsdag formidd

Familiehunde træning - onsdag

Dette hold er for alle hunde, der kan være løse og har kontakt til fører og som er trygge ved at træne på hold sammen med andre løse hunde.

Max. deltagerantal: 8
Alder. Fra 6 måneder.
Dato. Holdet løber hver onsdag fra 10:00 - 11:00  enkelte aflysninger kan dog forekomme.
Holdet starter op ved min. 3 deltagere.

Vi træner et mix af øvelser fra flere forskellige aktiviteter, f.eks. kropskontrol, lydighed, rally, løb, indkald, spor, frit søg og andre sjove ting vi finder på - I må gerne komme med ønsker og gode ideer til træningen.

Vi fokuserer på samarbejde, kropssprog og træner udelukkende med positiv forstærkning.

Der er løbende optag på dette hold efter aftale med instruktøren.

Som det eneste hold betales træningen med vores klippekort, som koster 350,00 kr. for et kort med 10 klip. Købes på Hold 1030.

Da man på dette hold har mulighed for at deltage når man kan, så er det meget vigtigt at der gives besked så hurtigt som muligt, hvis I ikke møder op til træningen.

Ved udeblivelse uden afbud trækkes der 1 klip. Årskontingent samt klippekort skal være betalt inden fremmøde til træning.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

1005 Få pladser
Onsdag Tid: 10:00 - 11:00
Sted: Hegnedevejen 21. , Lille Lys bane
Bestyrelsesformand: Mai-Britt Lindevang /
Instruktør: Mai-Britt Lindevang /

Vi træner hver onsdag på Hegnedevejen 21. Dog kan aflysninger forekomme. Løbende optag af nye hundefører.

Tilmelding til dchaakirkeby@gmail.com med hold nr.

Og trænings gebyret, (køb af klippekort 350,00) Overføres til reg. 0650 konto 6899 327 050

Husk du skal være medlem af dch for at kunne træne.  Medlemskab 550,00 årligt.

Tilmeldte: 4/6
Antal dage: 0